Utställning + bilder??

replica

Trådstartare
Någon som är hajj på det? :confused:

Vill veta lite mer vad det går ut på hur det går till osv?! :crazy:

Tror Ni att det skulle kunna gå bra för min vovve (bilderna är inte de bästa precis!) har fått höra att han har för kort nos, för "krokig" svans och att han är för liten?

Zicco, fotoalbum (hoppas att det funkar!!)

Tacksam för svar!!

Varför inte bara ställa ut han i en öppen klass och se vad dom tycker om han ?! Domare tycker ofta olika.

för en hund som inte har några titlar och är över 15 månader så gäller bara öppen klass=)

Till trådskrivaren ställ ut han så frå du ju veta vad domarna tycker om han=)

Får nog göra det.

Vill dock gärna veta lite mer hur det går till innan jag ställer ut honom. Har du något tips vad man kan tänka på? :bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Hermelin
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 465
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar