Utställning 28:e aug.?

Seabaz

Trådstartare
Vilka ska på Stokk´s utställning på Täby Galopp den 28:e augusti, är det någon som ska dit? :)

Sv: Utställning 28:e aug.?

Jag åker dit om det inte dyker upp något "viktigare" innan dess. Ska ju inte ställa ut eftersom jag är hundlös, men ska titta en hel del. Är på valpjakt... :d

Ska ställa här i Skaåne då :) Minns inte om det var i Simrishamn eller Skurup, men ngt av de :)

Jag skall ställa en röd pincherhane, Dino. Men bara visa, han är inte min utan jag är handler åt honom...

okej vilka klasser ska ni ställa ut i?

jag visar min i valpklass :d

Jag har fullt upp denna månaden :-) På lördag är det Askersund, nästa lördag Norrköping, helgen efter Nybro (special för min ras) och sista helgen lördag (special) och söndagen Täby.... 5 utställningar..

Sen får nog både jag och hunden vila :-)

Jag ska ställa min RR i Täby, 9-15 månader.
I helgen ska vi till Askersund, men utställningen är enbart för hans ras.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
989
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 263
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 844
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag ska träffa mitt stickgäng på Espresso house i morgon och eftersom vi ska ses redan vid 17 kommer jag inte hinna ta någon prommis...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama