P
pinnen
har haft svårt att såva en tid nu pga att jag kom på min medryttare när hon stod o slog sparkade piskade min ponny..såg detta genom köksfönstret och jag som en mes går ut tänkte jag tar henne på bargärning då har hon hört hur jag öppnat dörren o ridit i väg letar men hittar inte henne går in igen typ 20min pga busig hund valp går ut till stallet då står han i boxen nästa dag: allvarligt snack när hon kom frågade varför, skulle aldrig göra så mer ok tänkte jag efter 1 timmes snack skulle hon ut å rida med en kompis å hennes häst det lätt bra tyckte jag då... åter igen i boxen efter rid turen 4 stora känn bara o synliga piskrap efter mitt ridspö förbud efter det knackade det inte på dörren på 2 dagar skönt tänkte jag men ack alla i familjen va riktigt arga nu hon hade 2 kompisar med sig som satt på sina hästar då sa jag jag vill inte att du rider min häst mer
massa bortförklaringar komm ur hennes mun när jag ställde henne hårt gick i väg grinande o mummla nåt om kommer o hämtar mina saker sen :ta dom nu när du ändå är här för sista gången för här sätter du inte din fot igen skrek jag. hennes kompisar som stod kvar försökte försvara henne berättade allt å frågade dom varför man har spö för att dom ska lyda blev hennes svar och massa konstigt...här där jag bor har föräldrar skaffat leksaker i form av levande hästar som dom rider runt på och lyder dom inte så pisk&slag.
massa bortförklaringar komm ur hennes mun när jag ställde henne hårt gick i väg grinande o mummla nåt om kommer o hämtar mina saker sen :ta dom nu när du ändå är här för sista gången för här sätter du inte din fot igen skrek jag. hennes kompisar som stod kvar försökte försvara henne berättade allt å frågade dom varför man har spö för att dom ska lyda blev hennes svar och massa konstigt...här där jag bor har föräldrar skaffat leksaker i form av levande hästar som dom rider runt på och lyder dom inte så pisk&slag.