Utrustning-vart hittar jag den bästa?!

Piffpuffen

Trådstartare
Jag skulle gärna vilja ha lite tips på utrustning till galoppörer.
Nummer ett är att det är BRA kvalité. Sen vore det jättekul med lite orginella detaljer m.m.

Gärna om någon har tips på bra utländska sidor.

Emellanåt försöker jag kämpa emot mitt begär för nya hästprylar men har insett att alla måste ha någon last:smirk:

Jag varken rökar eller snusar - då kan jag väl få shoppa lite skojjiga saker:angel:

Sv: Utrustning-vart hittar jag den bästa?!

Wow! Gillade den lila på första sidan. Synd att jag inte har nytta av en sådan sadel.

Nån som betsällt från Gibson? Tar det lång tid att få hem? Kan man skicka tillbaka å så om det blir fel?

Jag har aldrig beställ därifrån, det är för kul att åka dit och shoppa själv!:angel: Men det är inte som galoppshop.... Dom har funnits i evigheter och jag är säker på att dom har normala villkor.

Nån som betsällt från Gibson? Tar det lång tid att få hem? Kan man skicka tillbaka å så om det blir fel?
Det är klart bättre att åka dit och handla,flyg till GB är billigt och tar inte lång tid,klart roligare än att slänga en massa pengar på frakter hit och dit:banana:
Har gjort båda delar föredrar att handla på plats.

Men gud vad smart du är! Du är min nya IDOL!!! :rofl: Tror inte min stackars sambo köper att det rä ett måste med en sådan sadel till skogsturer ens på en gammal gallopör.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka