Utrustning till skimmel ?

Deccie

Trådstartare
Nu behöver jag hjälp!
Jag har en ponny som ska ha lite ny utrustning. Så som träns, schabrak, benlindor och senskydd. Men jag vet inte vad som passar henne i färger...:confused:
Hon har en svart dressyrsadel och en brun hoppsadel.
Hon är skimmel(grå,brun skimmel?)
Visa gärna bilder om ni har tips på bra och fin utrustning som passar henne :)

Lite bilder: http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id87174_page0.html

Sv: Utrustning till skimmel ?

Jag kan inte se din bild men jag kan visa vad min lillasyster har på ponnyn, (tror dock att din kanske är lite mörkare?)
Digitalabilder1176.jpg

Hon har svart martingal där då den bruna gick sönder i sista stund så det fick bli nödlösning;)

Svarta grejer passar alla hästar,sedan är jag väldigt svag för sgröna schabrak mm:love:

Ja hon är lite mörkare men va söt ponny.. :)
Jag har ett grönt schabrak till den bruna sadel.. för jag tycker det passar till sadel... sedan vet jag ju inte vad hon passar i:crazy:
Jag har funderat på om bruna och mörkt beige passar..
vad har ni för favorit märken på träns då? ;)
2098003.jpg

hoppas den funkar..

Bruna lädergrejer självklart!
Jag skulle kunna tänka mig marinblått,mörkgrönt, brunt och beigt på hästen.
Ska du köpa ett riktigt fint träns så köp ett Tolga! De är utan tvekan de med bäst kvalite och snyggast:D

Nu när jag ser bilden så tycker jag helt klart bruna grejer! (Och grönt schabrak;) )
Glengordon gör jätte fina träns med superkalitet som inte kostar skortan (tränset som är på ponnyn som jag la in är ca 2 år gammalt,vilket inte syns tycker jag) tror jag gav 700 kr för det tränset..:)

ok tack för tipsen.. det är en i stallet som har Glengordon det är svart och jätte snyggt:love:

HeJ!

Har inga bra bilder, men min tjej (skimmel) har vinrött och svart som färg.. Och ett täcke i lila, för jag har inte hittat ett vinrött än..
Hon e jättesöt i alla vinröda saker!

/ Lavinia

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Raderad medlem 149524
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 607
Senast: Blyger
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka