Utredning på G

Coop

Trådstartare
Nu blev jag så uppspelt så jag kan inte koncentrera mig på pluggandet :bump:

Ringde psykologen och frågade lite om hur det går med medgivanden och papper från kommun (gäller ett av mina fosterbarn) och han hade precis prata med soc och den skulle ta tag i det medsamma.

Psykolgen bestämde även en dag och tid med mig att träffas tillsammans på dagis med barnet. Så nu händer det nått!!

Någon som nyss gjort ett psykologisk utredning och vill berätta lite vad som görs, hur träffar ser ut osv?

Min lille är idag snart två men är psykologiskt som en ettåring. Finns det en möjlighet att ett barn kan "ta igen" och komma ifatt sin fysiska ålder undrar jag?

Jag är bara så glad över att det äntligen rör på sig!!
 
Sv: Utredning på G

Möjligheten är stor nästan självklar om det inte handlar om annat än understimulans.
Oftast går det med en rasande fart när man börjar jobba med problemen.
 
Sv: Utredning på G

Nej understimulering är det inte. Barnet har bott här sedan 6 månaders ålder.
 
Sv: Utredning på G

Gratulerar! Håller tummarna att allt ordnar sig för ert fosterbarn. :)
 
Sv: Utredning på G

Tack!:bow:
Vi hoppas att det ger något så vi vet vart vi befinner oss så att säga.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie...
2
Svar
23
· Visningar
2 148
Senast: Twihard
·
Övr. Barn Att säga att man inte har ork kvar är väl rätt normalt som förälder, det är ingen nyhet. ;) Men nu måste jag tömma tankarna.:o Jag...
2
Svar
30
· Visningar
3 504
Senast: Swat
·
Småbarn Det här kommer bli ett långt inlägg men jag hoppas och ber er att orka igenom allt och skriva om era erfarenheter och åsikter. I...
2
Svar
31
· Visningar
6 636
Senast: Lupin
·
T
Småbarn Jag känner mig så splittrad och så trött, så trött... Får se om någon orkar höra min berättelse: När mitt barn nr 2 blev 1 år gammal...
2
Svar
33
· Visningar
5 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp