utredning om vart framtidens stjärnor ligger (1 åringarna)

Nominous

Trådstartare
tänkte det skulle vara kul att få veta var 1 åringarna ligger till någon stans just nu. här kommer en "enkät" om det mesta som rör 1åringarna och vad dom har för sig just nu. så alla 1årings ägare/tränare/skötare berätta era hemligheter! :d

1) Vilket kön
2) Stam ( även mammans vinstsumma och rekord, ev ett bra syskon)
3) Mankhöjd
4) Ev exteriört minus
5) Hur länge gick h*n med sin mamma
6) När kördes h*n in
7) Om h*n är inkörd idag, hur tränas h*n
8) När "planeras" start (alltså som 2, 3 eller 4 åring)
9) Foderstat
10) Övrigt kul att veta om just din 1 åring

hoppas så många som möjligt är med och berättar om sina framtida hopp!!! :)

Sv: utredning om vart framtidens stjärnor ligger (1 åringarna)

1) Hingst

2) Staro Showbiz -Ideal du Gazeau

3) 145+

4) Inget direkt, överben å ärr kanske...

5) 4,5mån (har inte fött upp själv)

6) I våras

7) Har precis lämnat boxen efter flera veckors boxvila efter en
spricka i benet. Kommer att ta vid träningen igen nästa vecka.

8) Får se hur mkt mer drullen råkar ut för, förhoppningsvis premie.

1)sto
2)Ilse Bowler- Giant Chill
3) stooor närmare 155 redan
4) Inget som visat sig än:)
5) Vet inte riktigt.
6)Jag Började köra in henne vid midsommar (13 mån) i vagn efter mindre än två veckor:)
7) "tränas" ca 3-4 dar i veckan.... mest skritt, men ökar succesivt me trav!
8) förhoppningsvis premie i feb...
9) fri tillgång på hö o ca två kilo groov (trorja, är inte ja som sköter fodret å skötseln...endast träning å hantering)
10) En mkt fin ettårin...okomplicerad, lätt att ha å göra med! lättlärd! en riktig pärla! springer precis som sin mor:D

1) Vilket kön Kallblodshingst född 1 juni -04

2) Stam ( även mammans vinstsumma och rekord, ev ett bra syskon) e. Svall Ivar u. Skjeppegull e. Rigel Jo. Mamman är ostartad och har inga fler avkommor

3) Mankhöjd och höjd över korset145cm mätt idag faktiskt
4) Ev exteriört minus Nej, han är jättefin och har raka fina ben
5) Hur länge gick h*n med sin mamma Tills han var 8 månader
6) När kördes h*n in Tömkörning pågår, ska tömköra nån månad till innan han sätts för vagn, promenerar, klättrar för hand och tränar horsemanshipövningar
7) Om h*n är inkörd idag, hur tränas h*n
8) När "planeras" start (alltså som 2, 3 eller 4 åring) Som treåring om han är redo.
9) Foderstat. Nya Krafft Groov, hö och gräs (går på lösdrift)
10) Övrigt kul att veta om just din 1 åring. Blev bästa ettåriga hingst på utställningen i Årjäng i lördags Klass 1 med 78 poäng och skådepenning - jäpp, jag är mallig! :p.

Senast ändrad:

guud vad roligt! grattis... finns det når kort att kolla på snyggingen då?? vill ju se vad det var som fick så bra poäng.. hihi

Jag har precis skaffat en digitalkamera, hur gör man för att få in bilderna här på Buke då? Jag är urdum på sånt! Ska se vad jag kan göra, jag vill ju gärna skryta med snyggingen lite... :p

det finns sälert enklare sätt men jag e så jävla oteknisk.. så här gör jag. jag lägger in bilderna på hårddisken på datorn, sen laddar jag upp dem på en sida som jag skaffat på snyggast.se och sen så använnder du bildens id-nummer och adress (finns på egenskaper om du högerklickar på bilden, kopiera sen URL nummret) som du annvänder i den lilla rutan som du får upp på buke när du klickar på ikonen om att sätta in buld... fattar du??? :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 225
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 171
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
6 123
Senast: Sel
·
Ridning Hej! Jag måste få all hjälp jag kan få just nu. Jag blev medryttare på en jätte fin 7 åring för snart 3 månader sedan. Problemet är bara...
2
Svar
26
· Visningar
2 976
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka