Sv: Utmaning

Är victory tilly en hingst???

Fasen, 11 av 12 rätt! Jag fick göra om testet för jag varr inte inloggad på första. Satte ju viking kronos första gången. Skulle haft alla rätt då. Blä
,-)

woho, jag hade alla rätt :bump:

hade jag inte haft det hade jag skämts, jag som är så inbiten på hingstar å avel... :o

å finaste vicke var ju med :love:

meh, nu hittade jag. alltså, 2 minuter å 58 sekunder :eek: skyller på att jag samtidigt slösurfade på andra sidor, jag tänkte faktist inte på att det gick på tid... ? :p

Jag leder fortfarande...

Hur länge kommer det att stå? Ser ju att några har varit snabbare men de har inte haft alla rätt :D

kl

Rätt otroligt att jag fortfarande står kvar som ledare med tanke på vilka de är som har varit inne å gjort quizet :laugh:

ojdå några rätt blev det, än fast jag trodde jag skulle få alla fel xD

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
901
Senast: Andromedae
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Nikan
·
Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
1 107
Senast: AraSlei
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Barn som inte sover