Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har halkat efter, har inte yogat sen förra veckan. Passet i TS är lite för tunga när jag kombinerar med 3 pass/v styrketräning så jag skulle vilja hitta ett annat program som var mer meditation/liggande stretch. Har peak-period på jobbfronten för tillfället och är väldigt uppe i varv så avslappning hade gjort gott.
Ni som kör Dedicate-serien, kan den vara nåt för mig tro?
Jag har halkat efter, har inte yogat sen förra veckan. Passet i TS är lite för tunga när jag kombinerar med 3 pass/v styrketräning så jag skulle vilja hitta ett annat program som var mer meditation/liggande stretch. Har peak-period på jobbfronten för tillfället och är väldigt uppe i varv så avslappning hade gjort gott.
Ni som kör Dedicate-serien, kan den vara nåt för mig tro?
Kikar in lite snabbt för att meddela att den här utmaningen inte gick så bra för mig, hela två dagar klarade jag av (finns det något pris för sämst uthållighet? Förlorarpris?)
Komplicerar det hela lite också att jag bara har plats att yoga i sovrummet och måste då först möblera om lite och sätta på elementet minst en halvtimma innan för att Inte frysa ihjäl, samt att det sprungit hantverkare in och ut ur huset titt som tätt (och jag är inte den som krälar runt på golvet i trikåer med främmande män i närheten ).
Underlättar inte heller att jag är sjukt disträ och gör ett program efter bok/minnet, d v s jag har ingen instruktörsröst som påminner mig om när jag ska göra vad, kan eventuellt, efter ca tio minuters filosoferande, plötsligt kommit på att ”just det, jag höll visst på med yoga, därför jag sitter på golvet”
(ja, det där blev ett jättelångt inlägg för att förklara att jag inte gjort någonting )
Pass 11 var riktigt skoj tycker jag, jag börjar känna mig rätt bekväm med hela den här yogagrejen nu och kan njuta av det på ett annat sätt! Men jösses vad nära jag var på att trilla omkull när det var dags att göra forward fold med korsade ben
Jag kör igenom Foundations just för att få koll på hur det ska göras och tycker Adriane förklarar bra, sedan vet jag ju inte säkert om jag verkligen gör rätt. Varje position är en egen film så du kan ju leta där om du vill kolla på något speciellt.Jag gjorde både pass 9 och 10 igår! Passade på att försöka komma ikapp lite eftersom pass 10 var så kort. Var sjukt irriterad under pass 9, tappade balansen så många gånger! Inte avslappnande alls. Hade väldigt ont i ryggen under kvällen igår. Är ju egentligen svårt att veta hur rätt man gör utan varken speglar eller närvarande instruktör.
Jag kör igenom Foundations just för att få koll på hur det ska göras och tycker Adriane förklarar bra, sedan vet jag ju inte säkert om jag verkligen gör rätt. Varje position är en egen film så du kan ju leta där om du vill kolla på något speciellt.