Ute på natten

Min märr går ute med regntäcket på (ofodrat) och hon kommer hem nu på måndag. Hoppas hon kan få gå ute ett tag till,men förmodligen vill dom andra i stallet ha sina hästar inne.. :smirk:

Hästarna går fortfarande ute dygnet runt utan täcke. Det är officiellt installning den 1 september, men om alla går med på det brukar de få gå ute halva-hela september också, men i vinterhagarna.
Täcke börjar jag med i oktober för att varmblodet inte ska få sån extrem vinterpäls! (Vi snackar brun isbjörn här... :crazy:)

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
977
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
963
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
689
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 386
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar