Ute på natten

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare knyttet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 770
Min märr går ute med regntäcket på (ofodrat) och hon kommer hem nu på måndag. Hoppas hon kan få gå ute ett tag till,men förmodligen vill dom andra i stallet ha sina hästar inne.. :smirk:

Hästarna går fortfarande ute dygnet runt utan täcke. Det är officiellt installning den 1 september, men om alla går med på det brukar de få gå ute halva-hela september också, men i vinterhagarna.
Täcke börjar jag med i oktober för att varmblodet inte ska få sån extrem vinterpäls! (Vi snackar brun isbjörn här... :crazy:)

Liknande trådar

Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 151
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 765
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 088
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 289
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • tämja halvvuxna katter