Funderar oxå på det, har ju både Welsh Pageant och High Top i stammen på min ena.Undrar hur det var med Lauries Crusador? Har fått för mig att han ligger bakom en del positiva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar oxå på det, har ju både Welsh Pageant och High Top i stammen på min ena.Undrar hur det var med Lauries Crusador? Har fått för mig att han ligger bakom en del positiva.
Undrar hur det var med Lauries Crusador? Har fått för mig att han ligger bakom en del positiva.
Har också tänkt på det, även innan Londonderry publicerades. Min 2-åring har både Damon Hill i 2a led och LC i 3e led så är nog ganska stor risk att hon är bärare.
Vilka andra med Lauries Crusader men inte Londonderry tänker du på?
Deodoro är väl inte kollad? Ska du kolla din?
Någon som vet om hur reglerna kommer se ut runt WFFS.
Tex om någon vill använda en hingst på stolicens och hingsten inte är eller kommer bli testad men stot är testat negativt eller blir det tvärstopp på att rega inom SWB om hingsten inte är testad?
Tack, får luska lite mer då om var det går att rega om jag får tag på Briar och han inte testas.Från SWB hemsida "Från och med 2019 krävs att hingsten har testats för att kunna lösa betäckningslicens för SWB. Detta gäller även ett-sto-licens. "
Hans barnbarn Klifton som är i avel är fritestad annars . Om du bara vill åt linjerna.Tack, får luska lite mer då om var det går att rega om jag får tag på Briar och han inte testas.
Tack, stämmer att det är Maratons linje jag vill åt men Klifton hoppar inte tillräckligt bra med sina 6 6.Hans barnbarn Klifton som är i avel är fritestad annars . Om du bara vill åt linjerna.
Tack, stämmer att det är Maratons linje jag vill åt men Klifton hoppar inte tillräckligt bra med sina 6 6.
Jag är lite partisk då jag äger en pålle ur samma stolinje (samma gammelmormor) e.Briar. Men jag kan säga att det är flera som hoppar väldigt bra! Helsystern hoppade 8-8. Min hoppar också väldigt bra! Så pass att jag brukar få kommentarer pm hennes teknik. Ska bli spännande om hennes avkomma får behålla det nu när jag valt en gångartshingst på henne .Tack, stämmer att det är Maratons linje jag vill åt men Klifton hoppar inte tillräckligt bra med sina 6 6.
Don Schufro är nu testad positiv
http://www.eurodressage.com/2019/01/16/blue-hors-don-schufro-positive-wffs
Jaguar Mail positiv enligt en fb-post i går, och Balou du Rouet meddelades det för et tag sedan.... Undrar om det kan komma från Almè?
Får nog ta tag i att testa mina ston.
Fast det är ju inte dumt att testa stona ändå, då vet man ju att de är fria och att fölen automatiskt blir fria om man använder en hingst som är fri.Det tror inte jag. Jag tror att hos båda två så kommer det via mödernet och G-linjen. Men det är bara spekulation såklart.
Fast det är ju inte dumt att testa stona ändå, då vet man ju att de är fria och att fölen automatiskt blir fria om man använder en hingst som är fri.
Det tror inte jag. Jag tror att hos båda två så kommer det via mödernet och G-linjen. Men det är bara spekulation såklart.