Utbildningsgången för ridhäst

Vili

Trådstartare
Tänkte ta lite hjälp av alla er kloka och hästkunniga människor. Har ett stort arbete där jag ska beskriva utbildningsgången för ridhäst. Är mycket tacksam för hjälp då jag håller på med islandshästar och har noll koll:D

Sv: Utbildningsgången för ridhäst

Om man ska göra ett stort skol(?)arbete, brukar det krävas litteratur. Har du tittat på olika hästlitteratur? Jag kan t ex. rekommentera Bo Tibblins "Ridlära".

Mvh

IngelaH

Sv: Utbildningsgången för ridhäst

Okej tack ska kika lite i den...du vet inga bra sidor på internet om tar upp ämnet?

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: MiniLi
·
Ekonomi & Juridik är det nån som vet hur detta funkar? Jag har en uppfödning som blev T-märkt och såld som avelssto - nu har hon sålts två gånger till och...
Svar
16
· Visningar
2 700
Senast: MalanMjöl
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka