Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tänkte ta lite hjälp av alla er kloka och hästkunniga människor. Har ett stort arbete där jag ska beskriva utbildningsgången för ridhäst. Är mycket tacksam för hjälp då jag håller på med islandshästar och har noll koll
Om man ska göra ett stort skol(?)arbete, brukar det krävas litteratur. Har du tittat på olika hästlitteratur? Jag kan t ex. rekommentera Bo Tibblins "Ridlära".
Ekonomi & Juridik
är det nån som vet hur detta funkar?
Jag har en uppfödning som blev T-märkt och såld som avelssto - nu har hon sålts två gånger till och...
Juridik & Ekonomi
Hej!
Gammal användare som vill vara anonym.
Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.