Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kopierar ditt inlägg så jag slipper skriva ett eget. Jag håller med om allt ovanstående.Om jag skulle lämna iväg skulle jag vilja att personen har erfarenhet av mycket unghästar sedan tidigare, behöver inte ha gått utbildning men ska vara kunnig. Jag vill veta att personen kan läsa av unghästar och kan anpassa sig efter individer.
Sedan vill jag att personen ska ha bra kunskap inom hur man fodrar och sköter hästar, för det är inte någon garanti även om man gått hästutbildning eftersom de ofta lär ut ganska förlegad kunskap. Jag vill kunna påverka vad min häst får för foder under tiden jag lämnar bort den.
Jag vill också att min häst får vara ute hela dagen i hage, men den behöver inte gå med andra om den bara ska vara borta en kort tid för utbildning.
Om jag skulle lämna iväg skulle jag vilja att personen har erfarenhet av mycket unghästar sedan tidigare, behöver inte ha gått utbildning men ska vara kunnig. Jag vill veta att personen kan läsa av unghästar och kan anpassa sig efter individer.
Sedan vill jag att personen ska ha bra kunskap inom hur man fodrar och sköter hästar, för det är inte någon garanti även om man gått hästutbildning eftersom de ofta lär ut ganska förlegad kunskap. Jag vill kunna påverka vad min häst får för foder under tiden jag lämnar bort den.
Jag vill också att min häst får vara ute hela dagen i hage, men den behöver inte gå med andra om den bara ska vara borta en kort tid för utbildning. Då ser jag nästan hellre att den går bredvid en annan häst som sällskap bara, så man slipper onödiga ihopsläpp.