Utbildning Katrineholm?

CodyB

Trådstartare
Har tidigare hittat en utbildning ungefär som equiterapeut i närheten av Katrineholm. Men nu kan jag inte hitta den vad jag än söker på.

Finns den inte kvar? Någon som vet? 😁

Har tidigare hittat en utbildning ungefär som equiterapeut i närheten av Katrineholm. Men nu kan jag inte hitta den vad jag än söker på.

Finns den inte kvar? Någon som vet? 😁
Om du tänker på Helmut Tscharnkes (stavning?!) utbildning som fanns i katrineholm så finns den inte kvar, tyvärr borta sen många år tillbaka.

Axelssons låg väl från början i Katrineholm ? Kanske är dem du tänker på de har ju kurser över landet dock fortfarande.

Helmut har som sagt inget sånt - han reser själv för mycket och är nästan aldrig hemma .

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 590
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 332
R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
2
Svar
31
· Visningar
2 134
Senast: Cambrie
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 794
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar