L

Louvel

Min dator har krånglat hur mycket som helst och jag har besämt mig för att enbart spara kort och musik från den på en extern hårddisk för att sedan lägga in helt nytt istället.
Nu har jag fixat den externa hårddisken och ska lägga in korten på den hade jag tänkt.
Men självklart hittar jag inte usb-porten någonstans.. Eller alltså jag hittar inte själva hårddisken jag kopplat in.. :confused:

Någon som vet var jag kan hitta den?

Sv: USB-port

Men du har alltså satt in den i befintlig USB-port på datorn som jag uppfattar det?
Då brukar det väl komma en lite symbol i verktygsfönstret och en liten info-ruta i nedre högra hörnet. I annat fall bör du ju kunna se den i "den här datorn".
Men du har alltså en extern hårddisk och inte bara nåt USB-minne? Kanske kan det behövas några drivrutiner till hårddisken?

Hoppas någon som har lite bättre koll än jag kan hjälpa dig!

Ja, precis.
Förmodligen behövs det drivrutiner då antagligen.
Det skumma är att när jag satte i sladden i USB-uttaget så kom det upp något om att det installerades och sedan även att det var klart.
Men fortfarande hittar jag det ingenstans, försökt söka igenom datorn också.. men inte då :confused:

Tack för hjälpen iallafall :bow:

Antagligen drivrutiner i alla fall..
Den kanske installeras men inte korrekt.
Sök på tex. tillverkarens hemsida, eller bara googla på drivers+namnet på disken så kanske du kan hitta..

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 142
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
779
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
552
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 352
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka