Urininflmation?

annie_cool

Trådstartare
Hej har en lite pinsam fråga men har tänkt på detta ett tag nu kan ston få besvär i sin slida? har tänkt på detta men har sett att ett av mina ston är lite besvärad just där hon kliar sig och har även sett att det är lite flyttningar som kommer vad kan det vara ? har även sett att hon har lite svårigheter att kissa mest på kvällarna när hon är i boxen dricker bra äter som hon ska.

Vi må vara olika arter men som regel kan hästarna få samma problem som oss, det vill säga även urinvägsinfektion, om det nu är det din häst har. Jag skulle ha sett till att en veterinär tittade på hästen.

Vi må vara olika arter men som regel kan hästarna få samma problem som oss, det vill säga även urinvägsinfektion, om det nu är det din häst har. Jag skulle ha sett till att en veterinär tittade på hästen.
TS har en historik med allehanda trådar på hästvård om olika hästar och deras märkliga problem. Med största sannolikhet finns där ingen häst.

• Gilla
Reactions: Ace
Herregud. Har varit borta från Buke i åratal, men nog finns annie cool kvar och har "hästar" med diverse underliga krämpor. Gärna kopplade till könsorgan.

Liknande trådar

Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
417
Senast: Malva1978
·
Hästvård Hej! Vi fick hem ett fullblodssto i somras, och har väl ändå upplevt henne som småbrunstig sen dess. Hon går i hage med två äldre...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: Bison
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 339
Senast: skiesabove
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
382
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka