Urininflmation?

annie_cool

Trådstartare
Hej har en lite pinsam fråga men har tänkt på detta ett tag nu kan ston få besvär i sin slida? har tänkt på detta men har sett att ett av mina ston är lite besvärad just där hon kliar sig och har även sett att det är lite flyttningar som kommer vad kan det vara ? har även sett att hon har lite svårigheter att kissa mest på kvällarna när hon är i boxen dricker bra äter som hon ska.

Vi må vara olika arter men som regel kan hästarna få samma problem som oss, det vill säga även urinvägsinfektion, om det nu är det din häst har. Jag skulle ha sett till att en veterinär tittade på hästen.

Vi må vara olika arter men som regel kan hästarna få samma problem som oss, det vill säga även urinvägsinfektion, om det nu är det din häst har. Jag skulle ha sett till att en veterinär tittade på hästen.
TS har en historik med allehanda trådar på hästvård om olika hästar och deras märkliga problem. Med största sannolikhet finns där ingen häst.

• Gilla
Reactions: Ace
Herregud. Har varit borta från Buke i åratal, men nog finns annie cool kvar och har "hästar" med diverse underliga krämpor. Gärna kopplade till könsorgan.

Liknande trådar

Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Linda_A
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
812
Senast: Lillkin
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 131
Senast: Red_Chili
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 122
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar