Urinblåseruptur.

Narcissa

Trådstartare
Jag har ett nyfött föl som ev har det. Någon som har erfarenhet? Vad gör man? Han är i Helsingborg och UL ser bra ut men inte blodproverna.

Har erfarenhet från ett föl. Då slutade det tyvärr inte lyckligt, men det är möjligt att det beror på att stegräknare lite innan fölet kom till klinik.

Håller tummarna för ditt!!

Meeen håller tummar och tår. Har tyvärr inget svar på din fråga men dom kan ju fixa nästan allt idag.

Han var bara några timmar när han kom till Helsingborg så hoppas han har tiden på sin sida om det är riktigt riktigt illa.

Håller tummarna! Du kunde ju inte agerat fortare iaf. Den jag vet om bajsade och så, mina vänner trodde att allt var ok tills den började bli slö...

Liknande trådar

Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 957
Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
455
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Grazing
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025