Urinblåseruptur.

Narcissa

Trådstartare
Jag har ett nyfött föl som ev har det. Någon som har erfarenhet? Vad gör man? Han är i Helsingborg och UL ser bra ut men inte blodproverna.

Har erfarenhet från ett föl. Då slutade det tyvärr inte lyckligt, men det är möjligt att det beror på att stegräknare lite innan fölet kom till klinik.

Håller tummarna för ditt!!

Meeen håller tummar och tår. Har tyvärr inget svar på din fråga men dom kan ju fixa nästan allt idag.

Han var bara några timmar när han kom till Helsingborg så hoppas han har tiden på sin sida om det är riktigt riktigt illa.

Håller tummarna! Du kunde ju inte agerat fortare iaf. Den jag vet om bajsade och så, mina vänner trodde att allt var ok tills den började bli slö...

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
471
Senast: Mearas
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
487
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 216
Senast: Kilauea
·
Hästvård Är det någon annan som varit med om att hästen har tappat pälsen fläckvis eller som prickar över kroppen? Tänk ”trivselprickar” fast...
Svar
5
· Visningar
603
Senast: Bamburine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka