Uppvisning

Tussemaja

Trådstartare
Vi skulle behöva ha någon till en uppvisning den 13/8. Nån som kan visa lite barockridning, med tidsenlig utrustning å så. Nån som har nåt tips så PM:a mig. Det är nämligen bråttom.
 
Sv: Uppvisning

Tussemaja skrev:
Vi skulle behöva ha någon till en uppvisning den 13/8. Nån som kan visa lite barockridning, med tidsenlig utrustning å så. Nån som har nåt tips så PM:a mig. Det är nämligen bråttom.

Ursäkta, Sverige är ett stort land. Det är bra, om man vet ungefär i vilken landsände du vill ha en uppvisning :rofl: . Alla bor inte i Skåne, alla bor inte i Stockholm och alla bor inte i Norrland.

Och egentligen är det här ett diskussionsforum och inte en efterlysnings/annonssida :angel: . Det finns ett särskilt forum till.

Mvh

IngelaH
 

Liknande trådar

Ridning Skulle behöva komma igång med ridningen av min 12-åriga SWB igen efter en vinter och vår av väldigt sporadisk ridning på grund av brist...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: Marvin
·
Ridning hej alla. skulle behöva lite tips. det är så att min häst kanske har headshaking syndrom 🤔 å ja har blivit råd att testa olika...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: Tossa90
·
Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
728
Senast: Sol
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp