Uppvärming på tävling

Sv: Uppvärming på tävling

Okej bra:) Alltså, jag är em sån som är livrädd att komma för sent så jag kommer mycket hellre för tidigt är att behöva stressa. Och hästen jag ska tävla isåfall blir alltid väldigt nyfiken på alla andra okända hästar när vi är någonstans, en sån som kan stå och skrika efter andra hästar tills man blir tokig...:angel: så han lär behöva lite tid innan att kolla in läget och så ;)

Tack för alla tips också! :D Tror vi ska ta T5 och V5 känns det som. Blir nog så trixigt för pållen.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
508
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
722
Senast: Squie
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?