Uppsalaträff?

Cattis_E

Trådstartare
Börjar det inte bli dags för en Uppsalaträff igen?
Jag skulle gärna ses och äta, helst något asiatiskt.
Några som kan nästa helg, antingen fredag 14/6 eller lördag 15/6?
Eller helgen efter midsommar?

Vilken är er favoritrestaurang gällande asiatiskt i Uppsala? Jag provar går gärna till någon annan än Dragon palace även om det också är gott. Vill minnas att jag provat mamazing thai tidigare också och den var helt okej.
Men som sagt ni som är intresserade, in med era bästa tips :)

Fredag 13:e
Lördag 14:e
16:e fyller jag år, och det är en måndag :D

Min favoritrestaurang är Forno Romano, de har dock inte buffé, men grym serice (den enda restaurangen jag litar på till 100%!)
Men Amazing Thai funkar också, så jag tror jag hänger på! :)

Åh, jag har funderat på att starta en sån här tråd i flera dagar, bra att du tänkte samma sak! :D

Jag måste kolla barnvakt och se till att jag hunnit städa dagis först bara. Klaffar allt så är jag med! :)

@whwycd Forno Romano känns inte lockande då jag är sugen på asiatiskt ;)
Men vi kan ju säga Amazing thai preliminärt (om inte någon kommmer med förslag på ett bättre ställe).

Lördag 14 juni skulle fungera för mig.
Jag gillar Java. Om det blir thai kommer jag inte, för jag klarar inte av att det luktar kokosmjölk.

Just helger är svåra.
Kan det gå med någon veckodag i stället?
Midsommarhelgen samt helgen efter midsommar ser dock ut att vara möjliga just nu.

Men hur skulle det fungera med 17/6 eller 25-26/6?

Just helger är svåra.
Kan det gå med någon veckodag i stället?
Midsommarhelgen samt helgen efter midsommar ser dock ut att vara möjliga just nu.

Men hur skulle det fungera med 17/6 eller 25-26/6?
17e kan jag efter kl 18-18:30 (beroende på hur duschad ni vill ha mig :D)
25e bör jag kunna
26e vet jag inte om jag kan få barnvakt

Och jag röstar på Sofreh! :)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 140
Senast: Hedinn
·
Relationer Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle...
Svar
19
· Visningar
3 004
Senast: Josseliten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 894
Senast: Unafraid
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka