Uppodat syrrans grannes katt...

fettso

Trådstartare
Efter många om och men tog hon kisen till veterinären som kastrerade henne och konstaterade att hon ej var dräktig!
Skrapade tandsten och upptäckte snedbett samt att det fattades tänder(sedan födseln)typiskt för en inavelskatt sa dem...:(

Men hon mår förövrigt bra och är hemma och återhämtar sig nu!!:)

Sv: Uppodat syrrans grannes katt...

Vad roligt att höra att det verkar ordna sig så bra. :) Vilken tur att hon inte var dräktig!

Hur har det gått med alla de andra katterna? Verkligt bra gjort av er/dem att ta hand om "problemet" och inte bara lämna katterna åt sitt öde!

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
2 236
Senast: hoppsann
·
Katthälsa Sedan några månader har en okastrerad hankatt med halsband hängt runt i de olika stallen i min by. Den sista 1 1/5 månader eller så har...
2
Svar
25
· Visningar
2 690
Katthälsa Ursäkta för långt inlägg! Lite bakgrund: Vi adopterade vår (inne)katt från ett katthem han var då fyra år gammal (idag 12 år). Han har...
Svar
0
· Visningar
1 602
Senast: Safir
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama