Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag missar nog nĂ„got hör bara âMass debateâ vilket jag inte tycker Ă€r sĂ„ roligt Vad Ă€r det man âskaâ höra?Bland det roligaste jag hört
https://www.facebook.com/1588801770/videos/pcb.10221117921929536/10221117921329521
MasturbateJag missar nog nĂ„got hör bara âMass debateâ vilket jag inte tycker Ă€r sĂ„ roligt Vad Ă€r det man âskaâ höra?
Tack!Masturbate
Jag hörde bara "mask debate" första gĂ„ngen jag tittade. Tyckte att det var jĂ€tterimligt eftersom de bar munskyddJag missar nog nĂ„got hör bara âMass debateâ vilket jag inte tycker Ă€r sĂ„ roligt Vad Ă€r det man âskaâ höra?
Jag hörde bara "mask debate" första gÄngen jag tittade. Tyckte att det var jÀtterimligt eftersom de bar munskydd
Haha, va?Visar bara att du inte har sinnet i rÀnnstenen... som vissa seniora medlemmar av Buke
Edit: Inte jag dÄ... jag Àr alltid vit som en snö
Haha, va?
Jag fattar ingenting, men tycker att det Àr jÀttekul ÀndÄ av nÄgon anledning?
Aha! Nu fattar jag... ÀntligenEtt gÀng gamla uvar hörde direkt nÄgot snuskigt... och jag försökte antyda att jag givetvis inte hörde nÄgot snuskigt eftersom jag Àr sÄ enormt oskuldsfull