Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smart ju. Jag läste om det på nån nyhetssida, eller om det var Facebook.Jag hörde på radion idag att eftersom Valborgsmässofirandet i Uppsala ställs in är det förslag att staden ska köra ut gödselspridare i parken för att få festsugna att söka sig till andra ställen med tanke på Coronan.
Flytgödsel - grisskit!Jag hörde på radion idag att eftersom Valborgsmässofirandet i Uppsala ställs in är det förslag att staden ska köra ut gödselspridare i parken för att få festsugna att söka sig till andra ställen med tanke på Coronan.
Jag hörde på radion idag att eftersom Valborgsmässofirandet i Uppsala ställs in är det förslag att staden ska köra ut gödselspridare i parken för att få festsugna att söka sig till andra ställen med tanke på Coronan.
Flytgödsel - grisskit!
Väääldigt effektivt om man vill få bort folk från parkerna.
Men om man har det på tidigt? Typ innan de har ens hunnit börja dricka?Neej... det är UPPSALASTUDENTER vi snackar om! Dvs ingen jävel är nykter och har luktsinne kvar efter kl 7 på morgonen (ja, förutom galningarna som ska köra forsränningen då).
/mvh fd upsaliensare
Det är dag 3 i firandet...Men om man har det på tidigt? Typ innan de har ens hunnit börja dricka?
Då får det bli grisgödsel i en vecka, gräsmattan kommer att må finfint i sommarDet är dag 3 i firandet...
Det är dag 3 i firandet...
Eller när icke-uppsalafödda jobbade på IKEA och bokade leveranser i city 28/4-1/5Fatta FASAN när vår föreläsare sa att vi skulle åka på fältkurs 1:a maj... Det blev ändrat
Eller när icke-uppsalafödda jobbade på IKEA och bokade leveranser i city 28/4-1/5