Upplyftande memes, videos och tankar runt Covid-19

c3900c57d95e19aaccf334064514f9619aa7710d.jpg

Denna är från i januari och vad är det som sägs om Grönland nu? :cautious::rofl:

Jag hörde på radion idag att eftersom Valborgsmässofirandet i Uppsala ställs in är det förslag att staden ska köra ut gödselspridare i parken för att få festsugna att söka sig till andra ställen med tanke på Coronan. :laugh:

Jag hörde på radion idag att eftersom Valborgsmässofirandet i Uppsala ställs in är det förslag att staden ska köra ut gödselspridare i parken för att få festsugna att söka sig till andra ställen med tanke på Coronan. :laugh:
Smart ju. :D Jag läste om det på nån nyhetssida, eller om det var Facebook.

Flytgödsel - grisskit!

Väääldigt effektivt om man vill få bort folk från parkerna.

Neej... det är UPPSALASTUDENTER vi snackar om! Dvs ingen jävel är nykter och har luktsinne kvar efter kl 7 på morgonen (ja, förutom galningarna som ska köra forsränningen då).

/mvh fd upsaliensare :D

Liknande trådar

Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en fråga jag funderat på länge som denna bilden...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 786
Senast: Jeffery
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 812
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar