Uppklassade ponnyekipage??

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Compact
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 058
C

Compact

Förra helgen var vi på hopptävling och där startade ekipage som har mer än 50 poäng, alltså uppklassade ur LB men som ändå startade i LB. Det var ingen öppen klass skall tilläggas. Är detta vanligt? Vad gör man åt sådant, eller spelar det ingen roll?

Sv: Uppklassade ponnyekipage??

Jag skulle sagt till personen i fråga och om inte det fungerade skulle jag sagt till överdomaren på tävlingen som det skedde på.

Jag skulle ha sagt till överdomaren på tävlingen om jag var tvärsäker på att det låg till på det viset.

Fråga domaren... :smirk:
De verkade ju lite knasigt... :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 180
Senast: Edla
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
1 105
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 287
Senast: Nota
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 220
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka