- Svar: 149
- Visningar: 8 165
Jag vet inte vad jag ska göra åt min rygg. Jag vet inte hur man får hjälp av sjukgymnast utan att först boka tid med läkare. Och jag vet inte hur jag skulle kunna få gå hos sjukgymnast nära jobbet. Är ju inte listad på den vårdcentralen och tänker inte lista mig där heller.
Och naprapat har jag inte råd att gå till.
Träning på egen hand har aldrig tidigare funkat, så varför skulle det göra det nu? Jag har försökt yoga och jag har försökt med meditation tidigare. Och det funkade inte. Jag lyckas inte ens borsta tänderna.
Den enda lösningen jag kunnat komma på är att träna på jobbets gym tillsammans med min kollega. Då kan hon vara draghjälpen jag behöver. Men jag vet inte hur jag ska träna.
Jag ger upp. Inget verkar ju funka ändå.
Och naprapat har jag inte råd att gå till.
Träning på egen hand har aldrig tidigare funkat, så varför skulle det göra det nu? Jag har försökt yoga och jag har försökt med meditation tidigare. Och det funkade inte. Jag lyckas inte ens borsta tänderna.
Den enda lösningen jag kunnat komma på är att träna på jobbets gym tillsammans med min kollega. Då kan hon vara draghjälpen jag behöver. Men jag vet inte hur jag ska träna.
Jag ger upp. Inget verkar ju funka ändå.