UPPGIVEN vart hittar jag en snygg dörrförvaring?

Miagi

Trådstartare
Mitt badrum är på ca 3 kvadrat och har inte direkt plats för skåp o annat nödvändigt.

Vi ha just nu en jättesmart dörrförvaring på toadörren som har en spegel och liten hylla och en massa neccesärer som sitter stadigt med kardborre.. Den sväljer jättemycket grejer, från tak till golv inprincip, MEN.. Den är asful!! :eek:
Den är Mörkt Turkos och lite skitig förstås..:cool:

Den är köpt på ikea för ca 6 år sen tror jag och jag har letat efter en sån liknande men snyggare i de flesta butiker och nätaffärer..

Är det någon på denna jord som vet vart man kan hitta likande fast lite snyggare.

Har kollat, ikea, ellos, halens, googlat m.m ...

Snälla ni som vet kanske kan hjälpa mig??

Sv: UPPGIVEN vart hittar jag en snygg dörrförvaring?

Ja jag funderade på det, men den är gjord av kraftig nylon typ..

Tror inte sprayfärg sitter riktigt bra då den är svår att rengöra, kan inte tvättas heller då delar av de små hyllplanen är med papp i..

Det verkar vara en svår produkt at hitta...

Har du kollat elfa?

http://www.elfa.com

För dom har ett system med korgar som man monterar på en skena och spänner fast i dörren och det kan se ut så här...

vaggkorg_liten_alt2.jpg

Finns i vitt- eller platinumfärgat.

IKEA har ju något som heter Komplement, nån slags dörrförvaring. Dock inte något designunder, men iaf inte turkos :rofl:

Liknande trådar

Anläggning Nu har vi äntligen hittat vårt hus med tillhörande ladugård som nu ska byggas om till stall :banana: Det är inte stort, inte lyxigt men...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 633
Senast: majha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10