Uppfödningslöpningen

Sv: Uppfödningslöpningen

Ja, fin pålle! :d
Lite roligt va de ju att Ludde inte fick vidare nån! :D Fast det var nog inte så roligt i hans stall efteråt... :crazy:

Ja, fin pålle! :d
Lite roligt va de ju att Ludde inte fick vidare nån! :D Fast det var nog inte så roligt i hans stall efteråt... :crazy:

Tycker du? Jag har inget emot Ludde och har lärt mig att det tenderar att komma tillbaka till dig själv när du missunnar andra framgång. Hans hästar var väldigt fina att se på, tyckte jag.

svårt att säga,alla uttagningar har ju inte varit ännu.
Micro Mesh e ju en sjutusan till häst.heja ludde:banana:

Ousch, nu vill jag fega ur mitt förhandstips... :o

Sicken fin häst, Micro Mesh! Vad roligt att få se dem allihop i Uppfödningslöpningen! :bump:

När jag såg Micro Mesh värma första gången (Solvalla) så gjorde jag först ett litet minus i programmet. Men där kan man tala om löphäst, han var ju en helt annan häst när han väl kom ut i loppet. Om än ingen direkt glänsare kanske? Det är väl bara kusken emot som jag ser det.

Startlista, Svensk Uppfödningslöpning 2007.
2.140 meter autostart:

Namn - Tränare (Kusk)
1. Starfruit - Jan-Åke Hoas (Tony Wallin)
2. Micro Mesh - Lutfi Kolgjini
3. Barbie Tooma - Joakim Lövgren
4. Lamal Jubb - Robert Bergh (Erik Adielsson)
5. Ivory Tilly - Per Engblom (Björn Goop)
6. Mystical Ann - Åke Svanstedt
7. Inter Tilly - Per Engblom (Johnny Takter)
8. Sleepy Bo - Rickard S Jansson
9. Bad Loser - Ulf Norrby
10. Igor Tilly - Per Engblom (Örjan Kihlström)
11. Texas Five - Kent Knutsson
12. Revenue Jr - Lutfi Kolgjini (Jörgen Sjunnesson)

Micro Mesh

Micro_Mesh_kurva_2.jpg

Jag tittar i kristallkulan och ser att Inter Tilly vinner!:angel:

OT; -Tänk att Luddes hästar alltid ser så jäkla klassiga ut redan som 2-åringar!

Har inte sett så många av dessa fina två-åringar, får heja på Mystical Ann som imponerade under stochampionatet :bump: + grön kusk :D

Det är bara de allra värsta som ser klassiga ut, de 98 % som går sönder på vägen mot eliten ser verkligen inte klassiga ut.......

"Trav är trav", och allt kan hända. Särskilt när det kommer till orutinerade tvååringar. Uppfödningslöpningen går först som lopp 8, så de får vänta hela dagen i allt det extra ståhej det innebär med V75-dag. Nog så stressande. Lägg därtill att några kommer till en ny bana, och det är mörkt när loppet går vilket innebär nya obehagliga, skrämmande skuggor....

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter En allvarlig olycka har inträffat på Jägersro trav- och galoppbana under söndagen. En person klämdes illa när startboxen föll ihop...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Gunnar
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
305
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
722
Samhälle Vem tror ni vinner? Vem hoppas ni vinner?
92 93 94
Svar
1 867
· Visningar
68 505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2024