Uppdelningen av Westernforumet

alazzi

Trådstartare
Tycker att trådar postas lite hur som helst och jag har själv lagt trådar i fel avdelning. Men det är ju tydligen meningen att det ska vara uppdelat på detta sätt:
"Om avel, utrustning, vård, foder, hantering och annat icke tränings- och tävlingsrelaterat."

På den andra avdelningen står det inget om vilka ämnen som passar så jag antar att det är där tränings och tävlingstrådarna ska vara.

Men nu är det ett gäng trådar som handlar om saker som inte är varken tränings eller tävlingsinriktat. Det verkar svårt för oss vanliga användare att förstå sig på uppdelningen?

Sv: Uppdelningen av Westernforumet

triangla trådarna som ligger fel då... Jag brukar gröa sådana race ibland lite här och där...

Och då flyttades givetvis min tråd om tävlingsfärger till utrustning. Den tråden var ju en tävlingstråd? Fattar inget om hur trådarna ska placeras. Meddans avelstråden om en hingst har fått ligga kvar bland tävling och träning?

vad irriterande att behöva vänta i 60 sekunder mellan varje rapprort...drygt, tänkte att jag skulle anmäla felplacerade trådar men det är ju sjukt jobbigt att bara sitta och vänta i en minut mellan varje rapport.

Jag har flera sidor uppe samtidigt så jag märker inte så mycket av de dära 60 sekunderna, under tiden tar jag någon annan sida och läser helt enkelt...

Jag vill inte splittra mig så, har jag börjat med ett projekt så vill jag hålla på enbart med det, och då blir den där väntetiden högst irriterande.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 329
Kropp & Själ Nu kommer ny tråd i annat ämne. Jag är sjukskriven för vad som står på intyget stress och ångest, bor tilsammans med sambo och 2 barn 11...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Tidigare i mitt liv när jag har sökt hjälp hos sjukvården för mina ”medicinskt svårförklarliga symptom” och inte fått hjälp utan mest...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Jag sitter i en tilltrasslad situation och undrar om jag också kan komma med ägaranspråk och därmed hindra att hästen avlivas. Det...
Svar
18
· Visningar
3 624
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama