Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte en sån där fantastisk infraröd febertermometer till kommande bebisen och jag och sambon roade oss med att ta tempen på allt möjligt. Helmer tyckte den var JÄÄÄÄÄTTEotäck och flydde från rummet, insåg att IR är nog lite annorlunda för hundar än oss. fick världens sämsta samvete och vågade inte testa den på Stig. Helmer återvände dock rätt snart men var hiskeligt mammig sen.
Helmer blev också tokig men skulle typ klättra upp i knäet på sambon och började springa runt och var helt yr, jag tolkade det som rädd men jaaaa vet inte vad jag ska tro! om man gör vissa smackande ljud typ slickar sig om munnen fast lite högljutt hoppar han nästan på en och ska pussas, ibland hänger jag inte med i hundspråk alltså!Hahaha, vi har en sån termometer fast för mat, och min äldsta cardigan blir fullkomligt TOKIG! Han älskar den och blir helt hysterisk när den kommer fram!
Oj, visste inte ens att sådant fanns! Nu var jag tvungen att googla På vilket sätt skulle en sådan kunna vara otäck? Ger den ifrån sig ljud eller så? På bilderna ser den ju bara ut att vara en plastklump, typ lika otäck som en vanlig fjärrkontroll.Köpte en sån där fantastisk infraröd febertermometer till kommande bebisen och jag och sambon roade oss med att ta tempen på allt möjligt. Helmer tyckte den var JÄÄÄÄÄTTEotäck och flydde från rummet, insåg att IR är nog lite annorlunda för hundar än oss. fick världens sämsta samvete och vågade inte testa den på Stig. Helmer återvände dock rätt snart men var hiskeligt mammig sen.
Haha säg inte det! Jag kan ta upp vad som helst, börjar jag peka med det mot sambons Whippet så flyr han Fjomp!Oj, visste inte ens att sådant fanns! Nu var jag tvungen att googla På vilket sätt skulle en sådan kunna vara otäck? Ger den ifrån sig ljud eller så? På bilderna ser den ju bara ut att vara en plastklump, typ lika otäck som en vanlig fjärrkontroll.
Du jag vet inte! Tror den skickar infraröda strålar som ska studsa tillbaka och att det är det som mäter, och hundar kanske uppfattar sånt annorlunda?? Jag killgissar vilt!Oj, visste inte ens att sådant fanns! Nu var jag tvungen att googla På vilket sätt skulle en sådan kunna vara otäck? Ger den ifrån sig ljud eller så? På bilderna ser den ju bara ut att vara en plastklump, typ lika otäck som en vanlig fjärrkontroll.
Jag har en sån men tror inte den ger rätt resultat på hundar? Alvins resultat blev helfel och visade erorr och Milou som är naken fick resultat mellan 35,3 och 36,1. Fast dom brydde sig inte alls om att jag mätte på dom, tittade bara trött på mig för att jag störde.Köpte en sån där fantastisk infraröd febertermometer till kommande bebisen och jag och sambon roade oss med att ta tempen på allt möjligt. Helmer tyckte den var JÄÄÄÄÄTTEotäck och flydde från rummet, insåg att IR är nog lite annorlunda för hundar än oss. fick världens sämsta samvete och vågade inte testa den på Stig. Helmer återvände dock rätt snart men var hiskeligt mammig sen.
Nä tror inte den är gjord för dem alls, det var mest jag som larvade mig. Känns dock som att just Helmer trodde det var kloklippen jag kom med och den är traumatiserande, jag råkade klippa honom i pulpan som valp och det har han verkligen inte förlåtit mig för. jag öser på med godis men där är förtroendet naggat å det grövsta.Jag har en sån men tror inte den ger rätt resultat på hundar? Alvins resultat blev helfel och visade erorr och Milou som är naken fick resultat mellan 35,3 och 36,1. Fast dom brydde sig inte alls om att jag mätte på dom, tittade bara trött på mig för att jag störde.
Vi har en sån och när vi mäter i örat på Tinja så visar den 38,2, fungerar alltså utmärkt för ossJag har en sån men tror inte den ger rätt resultat på hundar? Alvins resultat blev helfel och visade erorr och Milou som är naken fick resultat mellan 35,3 och 36,1. Fast dom brydde sig inte alls om att jag mätte på dom, tittade bara trött på mig för att jag störde.
Ah, jag tog i pannan och på kroppen på dom. Örat måste jag prova sen när dom vaknatVi har en sån och när vi mäter i örat på Tinja så visar den 38,2, fungerar alltså utmärkt för oss