De är nästan lika gammal, Milo är någon månad äldre och han var dryga året när vi hämtade honom så det kan nog stämma.Hmm, kanske när hon var hos mig ett tag när hon var runt året? För visst hämtade ni honom när hon var vuxen?
Puh
Jag tror att jag ska chipkastrera Finn nu till våren och se hur det faller ut. Han tycker att det är lite stökigt med alla hanar som är i familjen just nu, och jag tror han skulle få en lugnare tillvaro utan sitt testosteronpåslag. Det blir extra påtagligt nu i slutet på jaktsäsongen, när han känner sig som kingen
Haha Finn klart han är kingen! Är han bara det minsta lik Atan så kan jag tänka mig hur han uttrycker sig. Atan är polis hemma, om Vida så bara tittar på något som Atan anser är värdefullt så muttrar hon. Att Atan själv sedan stjäl från bänkar, länsar spotunnor eller rotar i väskor när hon får ett obevakat tillfälle, det hör inte till diskussionen. Atan tror absolut att hon är störst, bäst och vackrast i vår flock
Testade att chipkastrera Milo för något år sedan, tyärr har han ju en del osäkerhet i botten som blev värre. Så vi valde att inte kastrera honom eller fortsätta med chip.