Sitter nu i soffan och myser med hundarna. Ebrah ihoprullad så nära mig att hon är bra som armstöd Hon fick en filt över sig också och är SÅ glad. Lily och jag hade brottningsmatch nyss, så nu är hon också nöjd och sover på min andra sida (dock inte lika mysigt nära som Ebrah gör). Jag älskar verkligen de här lugna mornarna när jag kan sitta med dem i soffan, dricka te och äta lite choklad efter frukost.
Igår var vi ut på långpromenad. Båda damerna fick springa också och Lily utnyttjade det fullt ut. Det fanns lite badmöjlighet också, så hon sprang som en galning(!), ner och simmade lite, upp igen, springa som en galning på nytt, ner och simma... Inte ens Ebrah tyckte det var någon idé att springa med hela tiden, för herregud så Lily sprang. Det märktes att det var någon dag sen de var lösa senast.
Igår var vi ut på långpromenad. Båda damerna fick springa också och Lily utnyttjade det fullt ut. Det fanns lite badmöjlighet också, så hon sprang som en galning(!), ner och simmade lite, upp igen, springa som en galning på nytt, ner och simma... Inte ens Ebrah tyckte det var någon idé att springa med hela tiden, för herregud så Lily sprang. Det märktes att det var någon dag sen de var lösa senast.