vilken skillnad på färg. kan inte tro de är samma hund ju.Och nu så här
Visa bifogad fil 96285
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vilken skillnad på färg. kan inte tro de är samma hund ju.Och nu så här
Visa bifogad fil 96285
M lt y.vilken skillnad på färg. kan inte tro de är samma hund ju.
Nej verkligen inte, blev förvånad när jag plötsligt stod där med en ljus hund.vilken skillnad på färg. kan inte tro de är samma hund ju.
Jag blev väldigt förvånad när jag plötsligt hade en ljus hund, men han blir lite, lite mörkare om han är fullpälsad. Absolut inte brun men mörkare än när han är riktigt kortklippt.vilken skillnad på färg. kan inte tro de är samma hund ju.
Kul med fler skägg!Jag tänkte bli mer aktiv här.
Vi har ju en dvärgschnauzer som jag mestadels tränar på trick. Har noll tävlingsnerver så jag är glad över att vi tog oss i mål i trickkkubbens sommarutmaning.
Sen fick jag en svampbok så jag tänkte börja leta svamp med henne.
Tänkte väl att ni skulle gilla det. @igbest har vet jag. Att du har vet jag men är det fler?Kul med fler skägg!
Ja @Fetaost @Tuggben och @Therese1988 har också dvärgschnauzer som jag kommer på så här på rak arm @falukorw också men skriver sällan numera!Tänkte väl att ni skulle gilla det. @igbest har vet jag. Att du har vet jag men är det fler?
Jag har två skägg. En s/s hane på 9,5 och en tikvalp p/s på 5 mån.Tänkte väl att ni skulle gilla det. @igbest har vet jag. Att du har vet jag men är det fler?
Jag har ett skägg. Som saknar lite skägg och mustasch efter dagens lek med en ung dvärgtax. En p/s tik som blir 4 månader om ett par dagar.Tänkte väl att ni skulle gilla det. @igbest har vet jag. Att du har vet jag men är det fler?
Coolt. Jag önskar jag visste vart jag skulle hitta kantareller i närheten. Men vet vart jag kan hitta det om jag åker en timme med bil.Jag har ett skägg. Som saknar lite skägg och mustasch efter dagens lek med en ung dvärgtax. En p/s tik som blir 4 månader om ett par dagar.
Hon har börjat hitta kantareller själv. Jag har gått till några ställen där jag brukar plocka och så har det blivit "godisregn" för att jag ska hinna med att ta de flesta innan valpen "hjälper till". Sist blev det kanske många söndertuggade och mosade efter någon hoppattack.
Vid något tillfälle har hon envisats med att avvika från väg/stig och två gånger har det då varit massor med kantareller där.