Uppdateringstråd #2

QueenLilith

Trådstartare
Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :)
Idag åker vi till kliniken för en drop in vaccination, planen är senare i veckan att rida lektion. Brukar ge några lediga dagar i samband med vaccinationen. Utvecklingen går framåt, så det är super kul :)
 
1000008635.jpg
 
Jättekul att följa er här och på IG @QueenLilith :love:

Igår tog jag en tur med Elsapälsa och hon var så himla rolig och fin. Spooky season verkar ha lagt sig och hon var sitt "vanliga" jag dvs kan titta på läskigheter men även gå fram och undersöka direkt. På vägen hem måste jag fått typ PMS eller något för jag ville nästan gråta över hur glad jag var över att hon var min lilla egentränade yngling. Tur man är själv i skogen 😂
 
Jättekul att följa er här och på IG @QueenLilith :love:

Igår tog jag en tur med Elsapälsa och hon var så himla rolig och fin. Spooky season verkar ha lagt sig och hon var sitt "vanliga" jag dvs kan titta på läskigheter men även gå fram och undersöka direkt. På vägen hem måste jag fått typ PMS eller något för jag ville nästan gråta över hur glad jag var över att hon var min lilla egentränade yngling. Tur man är själv i skogen 😂
Men vad gullig du är :love: blev helt rörd över din kommentar, tycker det är lika roligt att följa er!
Känner igen mig i det, är så himla fint hur mycket man älskar sina djur.:heart
 
Jag red på banan i förrgår, för första gången på länge och även om vi var ringrostiga var det ett bra pass ändå. Tyvärr också sista på länge tror jag, men ska försöka vara duktig och träna från marken istället.
 

Liknande trådar

Träning Jag har en häst som är mer påverkad av andra hästar än de tidigare hästarna jag haft. Lite tydligare förklaringar om olika situationer...
Svar
7
· Visningar
2 560
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 291
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 616
Senast: yamyam
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 532
Senast: Josofinito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp