Uppdatering på inte längre så nya hästen *tävlingsbilder*

Undret

Trådstartare
Sanibonani, den lilla hästen med det fula namnet (:angel:) har nu bott hos mig sen november och gjorde i söndags tävlingsdebut (första gången i sitt liv på tävling) i terrängritt (lättklass, en stilbedömning och en unghästbedömning).
I stil hade vi en nota på 6.4 (eftersom jag red som en kratta, hängde på halsen och vet ärligt talat inte vad jag pysslade med) men han flöt på och var nolla och i unghäst hade vi 7.7, var nolla och placerade!

IMG_2917.jpg

IMG_2909.jpg

IMG_2908.jpg

IMG_2911.jpg

(Även gamlingen gick årets första tävling, eftersom matte har lyckats missa varenda hopptävling på vårkanten, *-ig med stilbedömning, 8.3 blev notan, nolla och 4a!!! :bump: Lyckades till och med slå Peter med alla sina hästar, mkt stolt :D :angel: Tyvärr inga bilder...)

Sv: Uppdatering på inte längre så nya hästen *tävlingsbilder*

Vart hittar man denna tävlingsplatsen? Verkar döfint!

Om man rider rakt fram från våran gårdsplan, tar till vänster efter 300 m och sen 150 m rakt fram så är man där :D det är våran egen bana, vi har full-access året runt, och anordnar tävlingar 3 ggr/år :p

Banan ligger alltså i grossenwiehe i tyskland ;)

Jag är grön av avund!

vad är det för pålle, ras , e+u? hur hög är h*n också?xD

Grattis! Vad härligt det ser ut!
Hoppas även M och Q mår bra!

Alla mår bra, både M&Q&O&S (och mamma ;)) :D

(Q ska ju få springa ut på bete och leka unghäst "på riktigt" snart, om vi ska gå ifrån tråden :p)

Han är e: Star Regent xx ue: Wanderer (tysk hingst) och är brännmärkt som Hesse, jag har köpt honom här nere. Han är hela 158 cm :angel: men ser absolut inte ut så, med tanke på att jag är 176 :p

Åh, vad härligt! Ser jättefin ut, stort Lycka Till med båda!!!:bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Leasa eller köpa bil
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka