Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bollvallning kan säkert vara jättebra aktivering, men tro inte på något sätt att det har det minsta med vallning att göra!
Nehe.. Det kanske är namnet som bedrar. Och att de kurser jag hittat främst vänder sig till vallraser. Jaja, jag vet ju inte ens om Alice har speciellt mycket vall i sig. Men det verkar som rolig och bra träning
@Jenka Haha ni har det inte lätt!! Tur att det verkar ha gått bra iaf, och att svullnaden gått ner
KL (kan någon berätta om KL forfarande är okej? Vad använder folk nuförtiden?!)
Jag är så sjukt peppad nu efter att Rasmus varit här! Alice är dock fullständigt utslagen. Funderar på att testa bollvalling? Någon som provat? Att valla får är inte aktuellt för oss tyvärr då vi inte har några får
Har laddat kundvagnen på adlibris med böcker jag fick tips om och nu ska jag nog torka lite kycklinglever! Rasmus hade torkad kyckling med sig. Alice ratade mina ostbitar när hon väl vågade ta hans godis. Det var nomnom.
Nehe.. Det kanske är namnet som bedrar. Och att de kurser jag hittat främst vänder sig till vallraser. Jaja, jag vet ju inte ens om Alice har speciellt mycket vall i sig. Men det verkar som rolig och bra träning
@Monstermom Han var precis lagom för mig Vi tänkte väldigt lika om många saker, vilket var väldigt skönt (då jag tycker att jag tänker rätt bra)!
Fick en hel del övningar och verktyg att jobba med så detta kan nog bli bra!
Nämnde också att jag var bekant med dig och då fick jag höra vad Monster heter egentligen! (vet inte om Rasmus tänkte på att han sa det ens)