Eller huuurDen enda rasen jag haft som gör så är dobbisar,dingbollar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller huuurDen enda rasen jag haft som gör så är dobbisar,dingbollar
På tal om kompostgaller och så..
Floyd hoppar över alla kompostgaller nu Ibland tar han inte ens i ovankanten med framtassarna, utan bara studsar över.
Häromdagen hoppade han rakt upp i famnen på mig, så att hela hunden landade i mina armar Sjukt spänstig!
Det är dock bra att de börjar tidigt, då vet man! Monster studsade över staketet på klubben sist. Bara *boing* jämfota från stillastående, ingen varning alls att han tänkte göra det. (Det är inte något högt stängsel, 1m lite drygt tror jag just det här var. Men han har respekterat gränser han har kunnat kliva över i hela sitt sexåriga liv, så det kom som en jäkla överraskning.)
Han har dock - ännu - inte studsat upp i famnen på mig. Tack och lov! Det ser ut som ett jättekul trick när andra gör det, men jag är rätt säker på att det i vårt fall skulle sluta med katastrof.
Går runt och är skitsur. Har jobbat på samma ställe sedan april förra året och endast tagit 3 obetalda semesterdagar sedan dess (utspritt på året). Nu ber jag om 3 sammanhängde dagar för att jag ska hämta hem en importhund. Men nej, det nekar dem. Trots att jag önskat det under den tid som vår schemaläggare sagt är "lugnast och därför mest sannolik att man alltid får sin ledighet beviljad". Men nej, inte ens tre dagar.
Jag har inget superavgörande jobb direkt. De kan bemanna upp utan mig. Har inte fått förklaring till varför de inte låter mig ha semester. Suck
Sjukanmälning nästa
Nä, men finns det inget du kan göra då? Prata ihop dig med en kollega som kan ta dina skift typ? Så det blir lite "hej, här är xx, hen har sagt att hen tar alla mina pass."
Eller jag vet inte. Min chef är väldigt förlåtande så tja.
Kontakta facket.Vi får se, jag ska prata med dem...
Jag hade misstolkat min schemaläggare. Han skämtade med mig och jag får säkert ledigt
Så typiskt mig...
Det var det här med att sluta noja...
När hundarna varit hemma själva i nästan en timme, och Ale välkomnar en med äkta NosMosGos Hon verkligen pressar pannan mot mig, det händer titt som tätt att jag får fläskläpp av henne
Med hunden som vid två års ålder fortfarande ser lite fundersam ut när man säger "sitt"?Du har inte funderat på freestyle?
Med hunden som vid två års ålder fortfarande ser lite fundersam ut när man säger "sitt"?
Hon kan två olika sorters ligg, rulla, backa, stå, hoppstå, sitt och stampa folk i magen med framtassarna. Inget av det på kommando, utan som spontana förslag när man håller i godis. Räknas det?Freestylhundar ska inte sitta!