Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar helt klart inte fungera som det skall. Jag testade aldrig att verkligen skriva ett inlägg då det såg riktigt ut.Jag ville uppdatera en gammal tråd men svara-knappen aktiveras inte trots att jag bockar i att jag vill skriva i den gamla tråden?
Visa bifogad fil 152622
Tyvärr har ju inte det fungerat tidigare så jag tvivlar på att det gör det idagDet verkar helt klart inte fungera som det skall. Jag testade aldrig att verkligen skriva ett inlägg då det såg riktigt ut.
Jag skall titta lite närmare på det under dagen, jag kan tänka mig att det löser sig när jag uppdatera igen i samband med den större forumuppdateringen.
Alternativt kanske jag ska ta bort detta tilläggsprogram så får folk tänka efter lite själva innan de postar i gamla trådar?
Nu funkar det för migKanske inte.
Jag har löst problemet nu, tror jag.
Det löstes genom att jag fick återgå till en äldre version av tilläggsprogrammet, var osäker på om det faktiskt skulle fungera.
Tack! Det gav mig en del idéer att fundera på när det snart är dags för en större forumuppdatering.Jag måste ha läst rubriken utan att tänka på det för inatt drömde jag att du gjorde om hela buke till rosa och beige och hela sidan låg längst upp (ungefär som 2 inlägg högt) resten av sidan va tom.
Alla tyckte det va "helt ok ändå man får vänja sig" och det va omöjligt att ta tillbaka den gamla designen.
Jag tycker det va ett dåligt beslut av @Gunnar att förstöra min sömn på det här viset
Tack, nu har jag också drömt om buke, fast i neonfärger och mellan varje enskilt inlägg låg gigantiska annonser.Jag måste ha läst rubriken utan att tänka på det för inatt drömde jag att du gjorde om hela buke till rosa och beige och hela sidan låg längst upp (ungefär som 2 inlägg högt) resten av sidan va tom.
Alla tyckte det va "helt ok ändå man får vänja sig" och det va omöjligt att ta tillbaka den gamla designen.
Jag tycker det va ett dåligt beslut av @Gunnar att förstöra min sömn på det här viset
Nu har jag precis uppdaterat två tilläggsprogram, dock inte de tre som skulle behöva uppdateras.Jag har uppdaterat två tilläggsprogram till, förhoppningsvis lär ni inte märka av det, säg till annars.
Är nog ca tre tilläggsprogram kvar innan det är dags för uppdatering av själva forumet.