UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Vad underbart att kissen kom till rätta! Blir helt tårögd! Krama kissen från mig! :love:
 
Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Letade upp artikeln på nätet, så nu har jag oxå läst :D Fin historia!
 
Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Vilken VACKER katt :love: Så fin!
 
Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Helt otroligt!!!

Vad glad jag blir för Månsans skull, hon måste ha varit helt förtvivlad:cry::cry:

Tänk att du kände rätt från början, jag undrar hur hon skulle kunna ha hoppat in i bilen utan att de märkte något, eller körde dem med släpvagn/lastbil?

Hursom helst så visar det att märka sina djur är verkligen av högsta värde.

Krama om finkatten från oss!!!:love::love:
 
Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Åh! :love::cry:
Nu blir jag alldeles tårögd av glädje för Månsan och din familj inklusive Måns.
Underbart! :bump:
 
Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Sök på "xtra Helsingborg", öppna nättidningen och så finns artikeln där.
 
Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Grattis!! Vilken lättnad!! Jag sa ju att du skulle få tillbaks henne!! Ge henne en puss från mig!!
 
Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Vad härligt!! Tänk vad en liten ID-märkning kan göra :D

Det händer att katter hoppar in i flyttbilar, det är egentligen inte något konstigt med det och behöver inte vara så att din granne tagit med den på eget bevåg.
 
Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Nää, visserligen inte! Men knepigt det är det...Med tanke på att kissemissan är jordens keligaste och älskar människor.

//millus
 
Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Oj, jag har helt lyckats missa den här tråden! Men gud vad glad jag blev nu! Jag tänkte på din förra tråd bara för någon dag sedan, och undrade hur det hade gått... Och så får jag syn på det här... :love:

Grattis!! :bump:

Och vad fin hon är... Väldigt lik min Måns faktiskt! :D
 
Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Grattis till återföreningen! Underbart att hon kom hem igen! Men stackars missen som kom vilse från början :( Men tur att hon kom hem igen! :love:
 
Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Den här tråden hade jag missat, så fantastiskt underbart att hon är hemma igen! Och så vacker hon är:love: Vilken tur att tanten ringde katthemmet så att Månsan kunde återförenas med er. Nu sitter jag här och har tårar i ögonen :crazy::D
 
Sv: UPPDATERAT: Siare och andra som känner.

Jaa, vi är lyckligt lottade som fick vår lilla tös tillbaka. De sa på katthemmet att hon kunde få beteendeförändringar efter 2,5 månad utomhus. Men hon är precis lika gosig o snäll som vanligt, till och med ännu gosigare!

//millus
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp