Och jag fick upp dvärgschnauzer men inte Jack Russell
Av någon anledning var det t.o.m. specificerat att dvärgschnauzern ska vara salt/peppar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja de är ju olika mentaltAv någon anledning var det t.o.m. specificerat att dvärgschnauzern ska vara salt/peppar
Manchesterterrier ligger ju till grund för min ras heelern, tillsammans med corgi (och må hända något mer vi inte vet om) och "grinigheten" och en del av explosionshumöret kommer nog garanterat från den rasenTittar på hundraser på skks hemsida. Hittade manchesterterrier, skitsöt ju! Meen enligt rasbeskrivningen låter det ungefär som en grinig vinthund
Är det någon bukefalist som har erfarenhet av manchesterterrier? Jag vill veta mer om den där rasen.
Såg nu att jag fått info om lördagens LC-tävling. Och tja... det märks att EM går i Danmark nästa gång och att alla vill dit. Många anmälda och jag vet att många av dem kan springa riktigt, riktigt bra! Ska bli intressant att se
Ja de är ju olika mentalt
Visste inte att de var så olika, intressant!
Bara om någon filmar Tyvärr brukar det inte vara det. Du får komma till Katrineholm och titta istället!Läggs det upp filmer någonstans? Vore så kul att se!
Nära mig också Hade varit kul att få kika på en Lc tävling men jag antar tävlingen är på lördag?Bara om någon filmar Tyvärr brukar det inte vara det. Du får komma till Katrineholm och titta istället!
Jo, det är på lördag. Eller rättare sagt, det är på söndag också men då springer inte saluki. Då är det istället whippet och några andra raser, så då är jag hemmaNära mig också Hade varit kul att få kika på en Lc tävling men jag antar tävlingen är på lördag?
Att det står ett år är pga kennelhostan (Pi tror jag?) som bara är giltig ett år.. Jag har insett att man får vara snabb med att säga till att inte skriva sådär, för det är helt onödigt om man skiter i kennelhostan.Satt just och kollade i hundens pass och vaccinationsintyg och noterade att det står att hans DHPPi-vaccinering bara är giltig i ett år. Han vaccinerades (12-månaders vaccinering) 2015 och det står att det bara är giltigt till samma datum 2016. Fick lite småpanik där då jag alltid lärt mig att efter grundvaccineringen är gjord är det vaccinering vart fjärde år som gäller. Är det bara att strunta i att det står "giltig tom..." eller har jag missat en vaccinering han skulle haft förra året?
Tack!Att det står ett år är pga kennelhostan (Pi tror jag?) som bara är giltig ett år.. Jag har insett att man får vara snabb med att säga till att inte skriva sådär, för det är helt onödigt om man skiter i kennelhostan.
Vad skulle fördelen vara med asfaltspromenader?Jag har hört mer än en utställningsdomare, tror bara brittiska, tala om för utställare att det syns på tassarna att hunden bara går på mjuka underlagoch rekommenderat promenader på asfalt.