Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt att det inte regnat massor på ett tagKolla filmen på vår Fb, så får du se på piggelin
Ooohohoho, lever du inte lite farligt nu Kalla en schäfermänniskas nya tillskott för Malle!
Eller som jag när jag får höra om Tinja är en blandras För du vet, hon har ju så många färger, så då måste hon vara blandras!Nästan lika illa som när en tjej frågade mig om Valkyria är en försvarsmakthund
Nästan lika illa som när en tjej frågade mig om Valkyria är en försvarsmakthund
Vad skönt att det inte regnat massor på ett tag
Hon är verkligen jätte fin! Och verkar var en käck liten krabat,I like!
Då hade jag inte kunnat tygla mig
Kan man typ ställa sig i kö för en tikvalp ur hennes andra kull redan nu?Jarla. Eller Jala som hon kallas.
Hon har sin faders teckning och färger bortsett från att han var brun i ansiktet med masken över pannan som man ofta såg förr. Mamman är helsvart.
Kan man typ ställa sig i kö för en tikvalp ur hennes andra kull redan nu?
Tooora öron och tora tassarJarla. Eller Jala som hon kallas.
Hon har sin faders teckning och färger bortsett från att han var brun i ansiktet med masken över pannan som man ofta såg förr. Mamman är helsvart.
Alltså av alla söta valpar är nog ändå schäfervalpar de sötaste.Jarla. Eller Jala som hon kallas.
heart Du gjorde verkligen allt för honomDags för en "riktig" uppdatering... Imorgon är det två veckor sedan Riley fick somna in och just nu blickar jag mest framåt, planerar framtida hund och tränar ihop med mina föräldrars collie. Det är inte riktigt samma sak Men det känns skönt att ha en hund i sin närhet ändå.
Det där med rasval är dock en djungel (av diverse anledningar blir det inte en collie just nu) och det känns som att jag inte kan hitta "rätt" alls. Krav har jag massor av och raser som jag finner intressanta, men det är minst sagt svårt!
Har inte provat, men tänker be om det nästa sommar Närbesläktat ämne som i Bravecto och Nexgard. Anledningen till att jag kommer prova det är att jag gillar ge månadsvis som man gör med Nexgard, men det har lika snabb verkningstid som Bravecto när det gäller att ta död på ev fastbiten fästingNågon som provat eller hört talas om fästingmedlet Simparica?
Finns väl inget sötare än schävappöron?Alltså av alla söta valpar är nog ändå schäfervalpar de sötaste.
Nä precis. Och det där jönsiga uttrycket. Och tassarna. Och pälsen.Finns väl inget sötare än schävappöron?
Nej det gör det inte.Är det någon som har koll på om Frontline dödar fästingar på samma sätt som Bravecto? Dvs att de krullar ihop benen och dör?