Nordstjernan
Trådstartare
Har ni gjort någon uppbindningsplats ute? Någon som hittat stolpar på nätet att köpa färdiga eller har ni tillverkat själva? Har har ni byggt den, gjort om underlaget eller ej, fått fast stolparna bra osv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grannen har bara en fristående stolpe, hästen har en fin rutin med att gå runt runt runt runt .Jag tänkte fästa min telefonstolpar som @Buck tänkte.
Däremot kommer jag inte ha en tvärslå utan bara två stolpar med en ring ca 1,5 - 2 meter upp istället. Jag har bara två hästar och kan ha en stolpe på vardera sida av stalldörren.
Grannen har bara en fristående stolpe, hästen har en fin rutin med att gå runt runt runt runt .
Ska nog ringa kommunen och be dem ta bort två gigantiska stolpar som ligger längs kanten på min hage!"Telefonstolpar" går inte att köpa/få tag på. De är väldigt miljöfarliga (kreosot), och sannolikt onyttiga för hästar som gnager på dem. Det är sedan några år förbjudet att lämna kvar sådana i naturen/längs vägen när de byts ut,