Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Blir in till vårdcentralen (eftersom det är mer än att det gör ont) kan inte ringa på en halvtimme så nu sitter jag och googlar symptomen vilket aldrig är bra.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12
Kethes: De kan bli rätt ömma några dar efter vaccinering.
Mini var både öm och svullen.
Men hoppas ni får reda på vad det är alla fall.
Niffe: Ha det tooooooooppen!!
Och vi vill se massor av bilder
Mini somnade på väg hem från dagis, vaknade nyss och är fortfarande skittrött.
Så nu skriker han bara hela tiden, vägrar såklart att sova. Äta gick inte heller.
I morse lossnade hela trappgrinden och jag lyckas inte få tillbaka den, stor son kissade på golvet i badrummet, vi blev jättesena till dagis, mini håller på blir dyngförkyld och jag har massor jag skulle behöva göra innan i morgon känner jag. Urk. Kan inte jag få en enkel dag ibland? Och att mini sover på natten.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.