UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Tänk på hur skönt det är att ha det avklarat sen :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

KL

HÄJ allihop! Hoppas ni lever och har hälsan! Jag har det oförskämt bra, har jobbat en hel del och så hängt med världens bästa människor! Idag ska jag äta crepes, ligga på stranden och sen styra kosan mot den södra delen av landet. Älskar verkligen att vara här, det är så sjukt jävla fint!

Nu ska bakisniffe gå och sova lite. Kram på er tjejer!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Det låter hemskt bra!

Inte alls avundsjuk. ;)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Bra jobbat!

Niffe: Ååh, jag sitter precis och kollar på bilder och längtar bort.

kl
Håret klippt, skor köpta, jobb sökt, hundar tränade (fast spår får vänta till imorgon). Nu lunch, sen hem till mamma :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Flitig!

Jag har promenerat. Ska ta bussen in till stan snart. Tänkte ta med Ganti, han får vara i pappas bil till mitt möte är slut så ska vi träna lite rally.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

det borde du vara för det är lööövli här! :D

jenka: jag får total vill-aldrig-åka-hemsjuka! igår kväll var vi på en ascool bar, blev kompisar med dem som ägde stället och fick leka fritt i baren! sjukt kul! dakar är suveränt verkligen, sån jäkla puls här. och stränderna är grymma!

oh well, på med bikinin och iväg. ta hand om er!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Fast jag har det inte så illa jag heller.;) Solen lyser utan för fönstret och jag har precis kört det tredje träningspasset den här veckan. Och snart bär det av till stallet, för att i kväll slå klackarna i taket.:D

Att jag borde göra skolarbete ignorerar jag ett tag till. :angel:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Kl
Kul att få bra kommentarer om mitt fotande :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag njuter i solen med en mugg kaffe!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

KL

Idag har jag ridit!!!!! Och sen ska jag uuuuut!!! Och mormor har köpt en vit volvo c30 som jag ska få ha varannan vecka :bump:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Mys och rida :)
Är det din fina du har ridit?
Nice med bilen också :)

Niffe: Vi får se bilder sedan va? ;)
Låter underbart :)

Här är det inte vidare aktivt idag, somnade med huvudvärk igår och vaknade med skiten idag. Varit smått däckad hela dan, men kom iväg till dagis alla fall. Känns lite trist att sitta inne när det är så härligt väder, men blåser som fasen så då är jag hellre inne.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Nepp, har ridit på skolan :) Blev först tilldelad en fjording, den enda hästen jag absolut inte ville rida. Förstår inte varför jag fick den... Jag är liksom 1.80 lång :angel: Det gick väl rätt bra eftersom det sitter i ryggmärgen att få tröga hästar att tagga till lite :angel: Men vi klickar inte och dessutom känns det som att jag sitter på en ostadig jävla stock eftersom jag faktiskt har väldigt långa ben - och alltså bara kan skänkla med vadmuskeln medan resten av benet hänger fritt och lever ett eget liv :grin:

När vi gick igenom hur det gick sade jag därför så, att det inte kändes bra eftersom det var vingligt och grejer, pga att jag är för lång. Så fick byta till ett fuxsto - och hon var precis som min Olgas mamma var :love: Hoppas att jag får henne resten av fördjupningen!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Kan inte låta bli och fundera på hur de tänkte där med längden...
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ja, jag undrar jag med, speciellt med tanke på att jag är ganska tung också just nu :eek: Även om jag såklart väger som en överviktig 160 lång tjej när jag är smal, eftersom jag är så lång, men nu är jag ju mot övre delen av normalt i BMI eller vad man ska säga. Så ja.... :grin:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Juste! De gav mig förmodligen fjordingen för "jag är ju så van vid kallblod".

Skillnaden är väl att mitt kallblod har en mankhöjd på 180 :rofl:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag såg bara första kvarten sen slog jag över till 8:an.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp