Ungponnyrosetter?

C

Cmillutt

Jag vet ju att det inte finns någon avd.B i för ungponny i dressyr, att man istället rider utom tävlan. Men jag har hört att man kan få en ungponnyrosett ändå om man rider godkänd procent. Stämmer det? Det står inget alls i TR om det. Hittar ingenstans på SvRF var man kan fråga heller... Någon som vet? :)

Sv: Ungponnyrosetter?

Nej det får man inte.

Däremot så vet jag vissa arrangörer som när de har ekipage utom tävlan i sina klasser med CR-bedömning, ger även de ekipagen CR-rosetter om de rider på godkänd procent. Men det antar jag är upp till arrangerande klubb om de vill göra det, eftersom det precis som du själv konstaterat inte regleras i TR.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 504
Senast: Mia_R
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 384
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 619
Senast: Claraclara
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar