D

dyrre

ÄR DET SÅ ATT EFTER TVÅ FELFRIA RUNDOR I EN UNGHÄST KLASS FÅR MAN STARTA I AVD A.
HUR VET DOM SOM ANNORDNAR TÄVLINGEN ATT MAN RIDIT TVÅ FELFRIA RUNDOR? jAG RIDER EN UNGHÄST SOM ÄR IMPORTERAD FRÅN HOLLAND DÄR HON HAR GÅTT 110 RÄKNAS DET HÄR I SVERIGE ELLER MÅSTE JAG RIDA UNGHÄSTKLASS??

Sv: UnghÄst

Ta bort caps lock!!!

När den är 6 år så kan den efter ha tagit två felfira ronder (under det är den blir 6) gå avd A i samma höjd som rundrona är gjorda (eller lägre).

Vad den har gjort på irland räknas inte här.

Det är inte de som arrangerar tävlingen som ska veta om din häst gått felfritt innan du går upp i avd A det är DU som ryttare som ansvarar för att du vet vad som gäller (så jag rekomenderar starkt att du införskaffar TR) och följer detta!!!

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 710
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 069
Senast: Twirro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24