Unghäst- VM i Lanaken

M

monchestre

Någon som känner till ngn hemsida med resultat, startlistor etc?

Sv: Unghäst- VM i Lanaken

OK, tack!
Vilken är er häst?
Själv hejar jag lite på en fd stallkamrat!

Vad tror ni om resultatet? Vilken häst kommer bli bästa svenska 5-, 6- respektive 7-åring?

Jag tror så här:

5: Can Man
6: Caramell KS
7: QL

Åh, så spännande...... :)

Fast jag håller naturligtvis tummarna för din häst! :)

Tror även jag lite granna på Can-Man (5), sexåringarna vet jag så lite förutom min förra stallkamrat o hon tror jag inte håller hela vägen, Empire är väl annars en vettig gissning bland 7 åringrna

Attans, nu såg jag att både Can Man och QL har fått fyra fel i andra omgången.... Hur går det för din stallkompis?

Behövs det två nollor för att gå vidare till final, tror du?

Ah, vad synd!
Försöker minnas från förra året o fick för mig att det räckte med tex 0+4 då, men i år verkar det vara många felfria, kanske krävs det två nollor. Min stallkompis hade 0 igår, men 8 idag såg jag.

Vad synd med din stallkompis. Men en nolla på Unghäst-VM måste ju ändå ses som strålande! :)

Mys skrev:
Fast jag håller naturligtvis tummarna för din häst! :)

Tack..

Tobey hade 4 fel igår och var verkligen jättefin!
Idag så vart det 9 fel, men vi är inte missnöjda med henne. Hur skulle man kunna vara det? Unghäst VM i sig är ju inte illa och bara att få vara med är ju bra!

Med väldans kort varsel så fick hon komma in som reserv.

Bleckert Boy är en riktig blänkare!

Classic Lady vann 7-årsfinalen:bump:

Inga andra svenskar placerade sig i de stora finalerna

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sverige skickar 18 lovande SWB-hästar till Unghäst-VM i hoppning 2024. De talangfulla unghästarna, fördelade i tre åldersgrupper...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Första urvalet har gjorts för att sålla fram vilka ekipage som kan få representera Sverige vid unghäst-VM i hoppning i belgiska Lanaken...
Svar
0
· Visningar
130
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 18 hästar under svensk flagg kom till start vid världsmästerskapet i hoppning för 5- 6- och 7-åringar. Bjurfors Chacco klarade sig bäst...
Svar
0
· Visningar
92
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 18 svenska hästar i åldern fem, sex och sju år är uttagna att mäta sig med internationella hoppvärldens stortalanger. 18-22 september i...
Svar
0
· Visningar
101
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka