Unghäst vm Frankrike

E

ettan00

Någon som vet vilka ekipage som skall deltaga?

Finns det någon hemsida?

Lycka till :banana::bump::banana:

Sv: Unghäst vm Frankrike

Yvonne Ekelund siktade på att åka dit med Sambal Oelek

Anmälda till Unghäst-VM är följande :
140km:
Pia Steisjö / Pamiros
jessica holmberg / Princess Millenia
Anneli Eriksson / Zulemi
120km:
LIsa Sundberg / Zsiwa
Maria Hagmam / Wigor ??

Det är ett proffsigt groom-gäng som följer med oss ned till Frankrike oxå! Sofia Strand ska grooma pamiros. Hon lär få jobba hårt eftersom orginal-groomen har brutit armen.:o landade under sin häst Marah i söndags.....jessica har med sig Liv, Angelica och Mona :bow:och givetvis den outslitlige Mange. Sen har nog resten av ryttarna med sig sina bästa groomar. Det ska bli KUL!!! packning och tvättning av utrustningen pågår som bäst. Jessica testar sina gränser som vanligt och ger sig iväg och rider Ruwacha på billingeritten i morgon. Hon har väl goda packrutiner antar jag. Heja alla billingeryttare!

Jag jobbar gärna hårt, är ju jättestark och har ju STORA muskler! Ska nu gå och krypa till kojs, packad och glad inför Billingeritten!

Det är ett proffsigt groom-gäng som följer med oss ned till Frankrike oxå! Sofia Strand ska grooma pamiros. Hon lär få jobba hårt eftersom orginal-groomen har brutit armen.:o landade under sin häst Marah i söndags.....jessica har med sig Liv, Angelica och Mona :bow:

Jag kommer ner med Sofia på torsdagen och tänkte nog att jag kan hjälpa Pamiros och Pia så blir det jämnt antal groomar på er!
Så vet du det Pia!:p

Om du vill förstås :rofl: / Mona

Jag kommer ner med Sofia på torsdagen och tänkte nog att jag kan hjälpa Pamiros och Pia så blir det jämnt antal groomar på er!
Så vet du det Pia!:p

Om du vill förstås :rofl: / Mona
Det är ju aldeles strålande!! Det ska bli jättekul!

Det är ju aldeles strålande!! Det ska bli jättekul!

Knapplån!

Lycka till allihop!:banana:
Jag/vi håller tummarna för er här hemma!
Om det finns möjligheter så är jag/vi naturligtvis intresserade av hur det går för er och skulle uppskatta fortlöpande rapporter!:bow:
/Camilla

Jag håller också tummarna för alla ni som är där!
Hoppas vi får lika bra update som förra året, vi var hur många som helst som följde ritten från buke;)

stämmer det :)

Kollade precis och Jessica med Princess Millenia är först av svenskarna, 27e plats efter första grinden och 9 minuter efter täten. :)

Hur läser man live-resultaten?Jag är inte så insatt i distans,men har dottern där nere(groom t Annelie)så jag är ju nyfiken o håller tummarna:banana:

stämmer det :)

Kollade precis och Jessica med Princess Millenia är först av svenskarna, 27e plats efter första grinden och 9 minuter efter täten. :)

Är jag blind?:confused:
Jag såg också Jessica & Annelie i liveresultatet för en stund sen, men nu ser jag bara Pia/Pamiros?
/Camilla

Tack:bow:Mkt att läsa...förstår inte så mkt ,men ser ju iaf hur de ligger till.Undrar oxå,precis som du :varför finns t ex inte Annelie o Zsulemi med på listan just nu?:confused:

Det kan vara så att det är bara de ekipage som fortfarande är med i tävlingen som finns på den löpande resultatlistan.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På onsdag startar unghäst-VM i dressyr i holländska Ermelo. Här är alla svenska deltagare.
Svar
0
· Visningar
111
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under lördagen rids terrängen i unghäst-VM i franska Le Lion d’Angers med flera svenska ekipage på plats. Här kan du följa tävlingen via...
Svar
0
· Visningar
45
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Unghäst-VM i fälttävlan avgörs 17-20 oktober och hålls traditionsenligt i franska le Lion d’Angers. Sju svenska ekipage har kvalat in.
Svar
0
· Visningar
103
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka