unghäsclinik på strömsholm.

T

teammalmgren

på onsdag är det clinik med jen på strömsholm. Är det någon som varit och sett den innan?

Det sägs att den ska vara jätte bra men när han var här i gävle förra hösten var det inte många som kom och tittade... dock inte många som visste nått heller.

Hur hittar man dit? vägen till kolbäck kan man ju men sen när man kommer in på område?
 
Sv: unghäsclinik på strömsholm.

på onsdag är det clinik med jen på strömsholm. Är det någon som varit och sett den innan?

Det sägs att den ska vara jätte bra men när han var här i gävle förra hösten var det inte många som kom och tittade... dock inte många som visste nått heller.

Hur hittar man dit? vägen till kolbäck kan man ju men sen när man kommer in på område?

Hur man hittar till Strömsholm menar du? Det är skyltat. Varifrån kommer du?
 
Sv: unghäsclinik på strömsholm.

jo till stället hittar jag men sen när man kommer in på området hur man hittar till ridhuset bla annat...
 
Sv: unghäsclinik på strömsholm.

Varför han är en idol? Vet inte. Man får förtroende för honom. Precis som med Jan Jönsson som jag oxå har stort förtroende för. Allt de pratar om stämmer med mina värderingar och är rätt och riktigt enl tränare närmre mig som jag har förtroende för. Jag sväljer långt i från allt jag hör men just nu på rak arm så kan jag inte komma på ngt jag har behövt "sålla bort" som jag behövt ifrågasätta. Det enda som störde mig var att ryttarna red olika hästar i samma sadel. Hade velat fråga om det men han var så långt bort :P
 
Sv: unghäsclinik på strömsholm.

Ja du kan säga att det var underbart att för engågns skull höra en tränare tycka samma sak som mig..(händer inte särskilt ofta)

Har beslutat att sparka min tränare som jag har nu och leta reda på nån vettig.. har beslutat mig för att jag vill/ska/måste gå deras Ky utb. kanske inte nästa år men om iallafall två år...

Sen som ett litet plus var ju peter eriksson där och tittade och även en kille jag jobbat åt så det var en väldigt givande kväll.:banana: :banana:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Analyserna har trillat in, höpartier valts ut, installning kanske påbörjats - hösten är här 🍂! Hur blev det för er i år, vad tänker ni...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 402
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 274
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 920
Senast: Sesca
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 668
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp