Undulatfråga!

L

Lukka_82

Tjena!
En av mina små pippisar har fått för sig att det är rätt kul att sitta på ett ben i taget, brukar de göra så? :) Han burrar upp sig när han sitter still också, men han verkar inte sjuk eftersom han flyger runt, visslar som en galning, äter och dricker och drar i snören...vad kan då burrandet bero på?
Är helt ny på undulatfronten, så allt som de gör undrar jag ju över...:)

Antingen fryser han, eller så sitter han bara och vilar/halvsover. :) När dom sover sitter dom också på ett ben, men då gärna med huvudet under en vinge/nerborrat i ryggfjädrarna.

dom brukar göra så,men tanke på det jag har sett på jobbet i undurlat buren,nestan alla satt på ett ben,dom behöver nödvendigvis inte ha huvudet nerburrat i fjädrana heller,men sitta bara å vila sig på det sättet,burrar den upp fjädrana så är det kallt för honom.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
817
Senast: Svartkatt
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 401
Senast: Roheryn
·
Lantbruksdjur Hej alla fårägare. Efter ett längre uppehåll i fårägandet skaffade jag fem stycken Gotlandslamm i höst som jag provisoriskt inhyste i en...
Svar
15
· Visningar
4 215
Senast: Efwa
·
Ridning Hej,vi köpte en jättefin welshponny valack 14 år för snart 1 år sedan,han är superfin,väldigt pigg,känslig i munnen och sitsen, han har...
Svar
9
· Visningar
1 821
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama