Undra vad det kan vara???

P

Prisse97

I dag när jag stod och borstade tänderna kom min 2- åriga kastrerade hankatt in och satte sig på badrumsmattan. Jag stod och tittade på honom och pratade med honom och plötsligt reste han sig upp och tittade under sig. Det låg då en liten pöl med något genomskinligt på mattan och han började nosa på det och slicka. Jag tog bort honom för att undersöka vad det var. Det var något slags genomskinligt sekret, inte färgat men lite tjockt. Det luktade ingenting. Vad kan detta har varit:confused: :cry: Jag kan ju informera er om att veterinären har varit här två gånger och "tömt" hans analsäckar under hans tvååriga liv. Katten är pigg och glad äter och dricker.
HJÄLP!!!!!!!:confused:

Sv: Undra vad det kan vara???

*host* Så gjorde min hankatt många gånger som okastrerad, men han gned ofta rumpen mot nåt å skrek lite.... kåtljud... innan han fick.... utlösning:o

Okej, min katt är ju inte kastrerad, ngn annan som vet....tack för tanken!!!

Nä och det var inte Haukurs katt heller :idea:

det är ju när de INTE är kastrerade som de får utlösning, så de torde nog vara de?!

hade han varit kastrerad så går de ju knappast att få utlösning.

=P

Jaja strunt samma, min katt är kastrerad punkt slut. Ngn som känner igen detta fall ?:confused:

Prisse97 skrev:
Okej, min katt är ju inte kastrerad, ngn annan som vet....tack för tanken!!!
:confused: :angel:

Men då kanske det är dags att ringa en veterinär för rådgivning?

Liknande trådar

Katthälsa Vi har en gammal kastrerad hankatt i stallet som är väldigt mager. Veterinär har tittat på honom när hon kommit för hästrelaterade saker...
Svar
6
· Visningar
1 785
Senast: Sol
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 029
Senast: Efwa
·
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 738
Senast: Luleå
·
D
Övr. Katt Som nybliven kattägare till två syskon behöver jag verkligen ett par goda råd! Vi lärde oss uppenbarligen inte särskilt mycket om just...
Svar
9
· Visningar
1 021
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama